lauantai 25. marraskuuta 2017

Haave

Mulla on ollut aivan ihana vertaistukihenkilö. Ihminen, kelle olen voinut puhua kaiken, joka on jaksanut kuunnella ja kannustaa, lohduttanut, kun sen tarve on ollut, ja antanut neuvoja ja vinkkejä, miten pärjätä pelkojen ja omien kehää kiertävien ajatusten kanssa. Jo pari vuotta olen ajatellut, että jotain vastaavaa haluaisin tulevaisuudessa tehdä. Pärjäisinkö, sitä en tiedä, mutta kokeilla ehkä kuitenkin täytyisi.

Niinpä varasin neuvonta-asemalle ajan neuvontahoitajalle. Tunnin verran kävimme läpi syitä, miksi haluaisin vertaistukihenkilöksi, vahvuuksiani ja heikkouksiani, miten yhdistämme vuorotyöni ja tukitoiminnan ym. juttuja. Ja hei, mulle näytettiin vihreää valoa! =) Musta saattaa todellakin tulla koulutettu vertaistukihenkilö =) Tuntuupa hyvälle, kun tietää haaveensa mitä todennäköisemmin toteutuvan. Seuraavaa tukihenkilökoulutusta odottaessa =) =) =)

2 kommenttia:

  1. Hieno juttu! Varmaan sopisit sellaiseksi. Haluaisin myös kiittää sinua noista korjausleikkauspostauksista ja kuvista. Olen menossa itse tällä viikolla leikkauskseen, mahasta tehdään.

    t. Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Johanna! Toivottavasti leikkauksesi sujui hyvin ja olet hyvää vauhtia toipumassa.

      Poista